ickelängtan

när jag har suttit här i flera timmar, utan att lyckats komma ut genom dörren, pga ren ångest och magont.
då finns det en enda sak jag längtar efter.
en enda sak som gör att jag känner att jag kan ta mig ut genom ytterdörren, passera bygg-gubbarna i trapphuset och möta allas ansikten utanför porten.
det finns bara en sak som skulle få mig att skicka ett meddelande, ringa ett samtal, verkligen vilja någonting.

det är inte någon älskling.
det är inga vänner.
det är inte solen.
det är inte lyckan.

det är bara snus.

fy fan vilket liv man lever

Kommentarer
Postat av: Plein De

Jag längtar också.

Men jag snusar inte ens.

2009-04-22 @ 01:39:11
URL: http://pleinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0