som om

som om jag inte ens fanns.
sådana blickar får jag.
sådana blickar borde inte ens räknas som blickar eftersom de liksom inte ser en.
ingen beskådan, ingen riktig blick.
bara ögon som faller på en.
öron som låtsas lyssna.
ansikten som tittar i sina papper medans de nickar som om de lyssnar.
för jag är tjej.
jag är bara en liten, liten tjej.
vad skulle jag över huvud taget kunna veta om någonting alls?
livet fladdar förbi.
dagar försvinner. och ibland kommer det några också.
mycket mer än så är det inte..
dagar, dagar, dagar, dagar.
och ibland nätter.

Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Jag tittar,och ser dig,en fin tjej som kanske borde lämna allt bakom sig,och börja på nytt på annat håll,kanske i ett annat land. Ha det bra.Kram.

2009-04-23 @ 14:09:21
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0