order

usch
jag trodde aldrig att jag skulle må såhär igen.
när jag blev lycklig efter min flytt trodde jag att det var över. aldrig mer den påtagliga ångesten och enorma stressen. ständiga sorgen och fruktansvärda smärtan.
men jodå.

förr kunde jag åtminstone lyssna på vissa låtar som gjorde mig något lugn. nu finns inga såna låtar kvar.
det finns inte heller låtar kvar som får mig på glatt humör, partyhumör, gråthumör.
nu bara är det.
inget gör mig lugn. inget ger mig harmoni.

så snälla rara ni, säg till mig vart jag ska börja, vad jag ska göra.
jag gör vad som helst för att få bort det här och få bli lyclig en dag snart igen.
vilken musik sa jag lyssna på?
vem ska jag be om hjälp?
vem ska jag ringa?
hur ska jag få mitt lv tillbaka?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0