öser ner

vilket jävla väder.
det fullkomligt öser ner. jag gick tjugo meter från bussen till min port och jag hade inte en torr fläck när jag kom innanför dörren. det droppar från håret. kallt regn ner på mina axlar.
idag är det dags för changes. eller snarare tillpimpning.
håret ska färgas och mat skall ätas. städas och plockas och fixas.
och ha en fin kväll med två av mina fina vänner skall jag också.
kanske en film. men antagligen mest tjöt. på ett bra sätt altså.
vissa människor är aldrig fel i ens liv.
de dyker upp en dag och sen stannar de för evigt.
idag kommer två sådana till mig. och det känns fint. bra. underbart.

och ja, jag har haft fina stunder det senaste.
mycket ångest och stress såklart, men fina stunder också.
och sooom jag värdesätter dem.

stunder av lugn, ro och glädje.
hade jag trott på gud hade jag tacka honom nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0