utan

fredag idag. lyssnat på lily allen nu under morgonen. bara lallat omkring här hemma och inte fått nåt egentligt vettigt gjort. försöker att inte tänka på det. skall ändå till jobbet, och där stannar jag tills jag är klar med det jag måste, oavsett vilken tid det tar.
på lördag kidnappar jag min syster för en dag på nöjesparken.
jag har lovat att jag skall åka all läskig skit som finns. allt för att hon skall bli glad och få ett gott skratt. hon behöver det. någonting är allt för fel i hennes liv, och jag vet inte om hon har styrkan att se och påverka det själv.
därför gör vi en insats, yejj.

det har vart äckligt bra väder i två dagar nu. skitvarmt och soligt och härligt.
och jag vill bara slippa veta om det, för jag kan ändå inte njuta av det.

att veta vart du är, när du inte är här är bara plågsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0