trefaldig

0138
vad fan.
man borde sova.
men nähädå.
istället sitter man här klarvaken och försöker jobba.
har skrivit, raderat, skrivit, raderat, skrivit, raderat för att slutligen skriva och radera igen.
jag vet inte om något av det har vart av spara-materail, men antagligen inte, för då hade jag väl gjort det.
men jag vet inte. jag är kanske trött i skallen och pigg i kroppen, eller tvärtom. jag kan inte avgöra.
menjag vet iaf att jag inte sover.
jag sitter upp.
påpälsad.
och dricker juice.
och snackar med syster yster på msn.
och på facebook.
för det ena vore ju inte tillräckligt.
upp tidigt imorgon. hur fan det nu skall gå till.
men helt omöjligt kan det väl ändå inte vara.

jag är dum i huvudet.
det är synd.
det är synd att folk har fuckat till min hjärna så hårt att jag är skadad.
synd sa jag.
jag tänker fel. dåliga saker. får ångest. riktigt känner det.
och så undrar jag: tänk om jag har helt jävla fel?
men det har jag ju aldrig.
konstigt.

Kommentarer
Postat av: mamman

:(

kram

2009-12-12 @ 20:10:25
URL: http://medandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0