så tom som man kan vara

idag är jag tom. så tom man kan vara.
inget mer än ångest här i kroppen och själen.
har iofs inte ätit nåt på hela dan heller, så magen är ju också tom. kanske det som gör det hela lite värre.
jag har dock svårt att tro att om jag åt någonting så skulel jag känna mig bättre.
det här har liksom inte med mat eller nåt annat nödvändigt att göra.
det handlar om att vilja ha dte man inte kan ha och inte få det.
nu har jag knappt någon aning om vad jag vill ha iofs heller, men någonting mer än det som finns.
tom tom tom.
så tomt som något kan bli.
idag ställde jag in allt som fanns på min dagordning.
jag bara sket i det för jag orkade inte.
sen sov jag i omgångar bort hela dagen.
nu är det kväll och jag tänkte jobba lite.
eller tvingas göra det som annars ger mig mer ångest.
hjälp mig, någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0