ett slut och en början

jag har funderat i tre dagar på att radera denna kära lilla blogg.
att sluta skriva.
men det kan jag inte. jag måste skriva. efter två dagar måste orden ut igen. och det finns egentligen ingen annanstans att göra av dem.
då tänkte jag radera denna blogg och skapa en ny. men jag är för färst vid namnet på denna.

så då raderade jag majoriteten av alla inlägg. började längst bak och tog bort nästan allt.
sen fick jag som vanligt städångest och var tvungen att avbryta. som när jag tömmer garderoben hemma. det funkar skitbra i 3 minuter, sen börjas det... "men den här kan jag ju ha då... och dessa minns jag från den dagen..".
hallå eller.
så nu är detta en blogg mitt i ingenstans, utan röd tråd, fylld till hälften med blandade känslor och knepiga texter.
och den är för mig, bara mig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0