looking for the anwers

jag fann en lista. och eftersom jag lider av seriösa sömnproblem och just nu har en helvetes ångest igen, så tänkte jag låta tiden gå genom att svara på listan.
ett svar som inte är ett svar är också ett svar. glöm inte det.
allt är svar. kanske inte bara sådana som gör dig belåten.

Lovar du att vara ärlig? ja.

Du heter: något som ag inte tycker passar min person och mitt utseende. såklart.

Smeknamn: allt för många för att nämnas. men jag vill ha ett fint, personligt, barnsligt smeknamn som ingen känner till. nästan.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: jag har ständig sorg. och all musik jag lyssnar på kan få mig att börja gråta.

Beroende av: arbete och kärlek. min i-pod. kaffe och snus.
Vad tror folk om dig?: att jag är en glad, lycklig, rolig och käck tjej.
Stämmer det?: nej.
Vad får du oftast komplimanger för?: att jag är duktig. och att jag har snygga jeans eller skor. hurra.
Vad säger du för att imponera på någon?: hej?
Hur imponerar man på dig?: man är passionerad. tycker mycket och starkt. är genuin. visar att det finns äkthet.
Brukar du skratta för dig själv?: det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag vill inte titta på min mobil för den får mig att må dåligt. det jag önskar att detstod står det ändå aldrig.
Var bor du?: Göteborg
Trivs du där?: kanske. men det är inget "hem". jag har ingenstans som känns hemma.
Äger du några converse: fem par.
Sprit, cider, vin eller öl: eh.. ja. Gin, Rom, smirnoff ice, rött vin, helst amarone, corona, hof.
Brukar du bli för full: tyvärr ja. kroppen tål inte vad den en gång tålde. och ja, ibland flyr jag tillochmed verkligheten och blir lite för dyngrak. då åker jag hem o lägger mig.

Är du allergisk mot något: just nu - all slags föda, kroppen skriker nej. men annars.. bara en jövla hostmedicin eller nåt som heter noskapin. den jävla smärtan e inte att leka med.

Hur svarar du i mobilen: om jobb: jävligt seriöst. annars blir det oftast: "hola" eller "jag har inte tid". klick.
Antal timmar sömn inatt: 4

Brukar du komma i tid: nej. förr ja. nu aldrig.
När mår du bra: när jag inte känner något för någon.

När blev du fotad senast: häromdan på jobbet. gjorde en damn ugly min.

Hur känner du dig nu: arg, ledsen, besviken och ångestfylld.

Vanligaste färg på dina kläder: marinblå, beige, vit, svart.

Vad tycker du om fötter: ingenting.
Vad saknar du: min farfar, min syster, kärlek och trygghet. lugn och ro.

Hade du en bra kväll igår: nej. mitt internet la av eftersom jag inte betalat fakturan. sen fick jag panik över en spindel i taket i sovrummet som det tog en halvtimme för mig att få bort. det slutade med att jag stod i sängen och sög upp den i dammsugaren för att sedan säkra mig om dess död genom att dammsuga upp två nävar okokta snabbmakaroner. sen sparkade jag ut dammsugaren från sovrummet eftersom jag inte vågade ta i den. sen låg jag vaken i två timmar.

Favorit dryck på morgonen: pepsi. spelar ingen roll om det är morgon.

Rakar du benen: ja. någon gång om året hinner man väl med det också.

När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 3-4.

Är du blyg?: när jag känner något är jag nervös. oftast bara är jag och då är det bara att köra på. människor som får mig att känna saker, oavsett vad, gör mig nervös.

Sysslar du med någon idrott: HAHAHAHA!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja.
Har du spytt offentligt: ja, tyvärr. som tur är minns jag det inte.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: flirta med söta flickor.

Är du nöjd med ditt liv: mitt liv är antagligen ganska bra. synd bara att det är jag som lever det.

Är du bortskämd: typ. men jag uppfattas nog inte som en bortskämd jävel. jag är ju en logiskt tänkande och god människa också. då spelar det liksom ingen roll hur jag fått det.
Vad gör du i morgon: försover mig, får ångest över att jag måste gå upp, jobbar, åker ärenden, kommer hem, surfar och försöker komma på vad jag skall ha på mig på farfars begravning.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: nelson mandela.
Vad längtar du till?: lugn, ro, vila, sol och kärlek.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ooooja. oerhört. faktiskt.

Vad använder du för shampoo?: Loreals röda.

Hur gammal är du: alldeles för snart 24.

Tycker du om någon just nu: det vore ju konstigt om man gick omkring och inte tyckte om människor?

Gröna eller röda äppeln: vindruvor. och apelsinkrokantchoklad.

Gillar du golf: typ inte.

Vilken tid gick du upp idag: 7. eller nej. 11.

Har du sovit i din egna säng inatt: ja!

Har du strumpor på dig nu: Ja. jag sover med strumpor också.

Är det okej att gråta: annars är mitt liv förgäves.

När grät du senast: igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: renovera mitt badrum och måla om och köpa en matta. och köpa ett surroundsystem. sen skulle jag låta min bankman hjälpa mig att investera i fonder och aktier.

Bär du glasögon eller linser: jag är en foureye när jag har viktiga möten.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej. jag tycker jag är jävligt snygg oavsett.

Har du piercing: tycker inte att öronen klassas som piercing i den bemärkelsen.

Vill du gifta dig: nej. eller jo. eller jag vill ju tro på riktig, löjlig, sanslös kärlek.

Vill du ha barn: jag vill adoptera om några år.

Solar du ofta: det vill jag inte påstå.

Är du bra på att laga mat: nej.
Är du flygrädd: ibland.

Hur vig är du: på en skala??

Är du musikalisk?: nej

Vad dricker du helst när du är törstig: pepsi.

Vilken är din favoritglass: piggelin.

Tror du på ett liv efter döden: nej. bara på evig kärlek och rättvisa. och den kan visa sig i alla möjliga skepnader efter döden.

Tycker du om sushi: nej. men jag kan antagligen lära mig som jag gjort med kaffe och oliver.
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn. om man måste välja. nu dricker jag helst bara pepsi och snusar. inte ok.

Har du tandläkarskräck: ja. fast mer skräck för spindlar och döden.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: nattmänniska.

Vilken ögonfärg har du: blå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja. ja. ja. och ja.

Biter du på naglarna: ja.

Röker du: Nej, om jag inte är hejdlöst full och tror att det är en strålande idé av någon sjuk anledning. har hänt 2 gånger under hela mitt liv. fattar fortfarande inte varför.

Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig.
Senaste låt du hörde: mando diao - dance with somebody.


jamen det va la roligt.
om jag någongång skulle vara tvungen att säga till någon att denne inte kan älska mg så ska jag visa denne det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0