59 mindre intressanta


1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem var den sista du träffade? Far min, fick skjuts hem :)
3. Hur lång är du? 178
4. Vilken var den senaste film du sett? hela? The reader. den var typ bra.
5. Vem ringde du sist? syster
6. Ditt senaste sms? för privat för att skriva nästan, men det var ju inte happy happy.
7. Vad är helgens planer? ett försök till att vara ledig. åtminstone en dag. kanske. eller en kväll?
8. Föredrar du ringa eller skicka sms? SMSter!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, men inte så lyckliga skulle jag tro.
10. När såg du senast din mamma? fem dagar sen. vin-lunch it was.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? halv elva. och hade ett möte elva. bra jobbat.
13. Har du någongång hittat en katt? ingen som jag tagit hand om liksom..
14. Vilken är din favoritplats? på altanen i spanien i solen. eller i en random park vid vatten i solen med vän.
15. Vilken plats föredrar du minst? angered. dåliga minnen därifrån.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? antingen e jag rik som ett troll och jävligt lyckad. eller så har jag sprungit in i väggen och ligger på psyket. eller så lever jag inte ens. men om jag får välja så är jag lycklig. oavsett resten.
17. Vad skrämde dig som barn? natten. och män av någon anledning jag inte känner till.
18. Vem fick dig att skratta senast? pappa. jag skrattar mycket och ofta. fast inte på riktigt.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, det kan man väl inte vara?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar baby
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med. tänk om det börjar brinna?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på någon? ja, men det är preskriberat. (aaa den stavningen var nog fin)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor och skor
26. Är du social? många tycker nog det, men det är rent proffesionellt.
27. Vilken är din favoritglass? hallonsorbet, italiensk vanilj, lakrits. 88an och piggelin.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? investera.
29. Tycker du om kina mat? jag tycker om MAT så .. JA!
30. Tycker du om kaffe? 5 koppar om dan = tycker om va?
31. Vad dricker du till frukost? pepsi
32. Sover du på någon särskilld sida? på rygg eller på höger axel. i högra sidan av sängen.
33. Kan du spela poker? Jag har lärt mig några gånger men minns inte. fast jag brukar slänga mig med pokerfraser för det är lutsigt. here comes the river. HAHA!
34. Tycker du om att mysa? fredagsmys-mys eller gosa-mys? då tar jag lt. 2
35. Är du en beroendemännsiska? NO SHIT
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 2 st.
37. Vill du ha barn? adoptera. annars - nej.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, tyska, det vktigaste på spanska och lite teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller pool? hmm.. havet är läskigt för där trot jag att jag ska dö.
41. Vad spenderar du helst pengar på? god mat, goda viner och saker till ´dem jag älskar. men jag kulle hellre ha td än pengar.
42. Äger du dyra smycken? ja, men jag använder dem sällan.
43. Har du någongång testat narkotika? inte mer än alkohol liksom..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? helt otippat: snus. men jag drack en pucko nyss också! 
45. Vem är den roligaste människa du känner? min bror.
46. Välj ett ärr på din kropp? naveln?
47. Vad har du för ringsignal? har typ aldrig på ljudet längre.
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? nej, de ligger nog i en låda hos mor o far.
49. Flirtar du mycket? nä fy fan.
50. Vart togs din profilbild? hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? vilken bil? men nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? 14 år till salu.
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? njae, snarare månadstidning.
56. Dansar du i bilen? nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3 eller p4, i don't know.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "IP-nummer, ring ..."
59. När var du i kyrkan senast? minns inte datumet, men det var på systers begravning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0