krims krams

tänkte att jag kan skirva ett inlägg under dagtid när solen skiner också, så jag inte framstår som världens mest ihopdeppade brud.
så. frågan lyder:
vad finns det att vara glad över idag då?
jag har fått en kniv. en global, grym jävla kökskniv. hello, liksom. säljarna är på hugget these days! (HAHA!)
jag har satt in pengar för företaget. bra och bra, eller nåt att vara glad för vet jag inte om det är, men hey, det är ett måste.
och att jag får gjort måsten är bra. det är fan inte varje dag.
pratade precis med en kär vän. vi skall ses nästa vecka. det fanns en lucka i våra kalendrar. that's nice. ett litet glas rosé och mycket babbel. i like.
det är sol. eller typ. det var sol. eller nåt.
jag har ett kreditkort. annars hade jag inte överlevt månaden. hurra. verkligen.
kreditkort är farliga.
min arbetsplats har börjat uppfattas mer och mer som en seriös sådan i sitt slag om man jämför med en del konkurrenter. det är extremt positivt eftersom det är det jag strävat efter så länge.

vad är dåligt då?
jag har gått ner ännu mer i vikt pga arbete, stress och way to dåligt matintag.
jag har ångest.
jag har inga pengar.
jag är rädd för att dö. om inte idag eller imorgon så på vår resa över atlanten.
eller att jag råkar vara på fel plats vid fel tidpunkt och åker dit för nåt konstigt i staterna i sommar.
jag ser ut som en skabbig rapunsel med mitt extremlånga hår, som dessutom har en utväxt eftersom jag inte har råd att fixa till det. och jag veeeeet, jag kan göra det hemma själv, men mitt hår lever ett eget liv. på riktigt.
jag har fått dålig hy. ytlighet here we go.
min farfar och syster kommer aldrig tillbaka. jobbigt att erkänna det.
jag har en saknad inom mig. dras till höger och vänster. ta bort det!
jag känner saker. sjukt jobbigt eftersom känslor bryter ner mig och inte gör mig starkare.
känslor för allt. glädje, sorg, saknad, kärlek, ilska.

och med det går vi hem från jobbet, städar i ordning, tar en öl och lugnar ner oss.
sen försöker vi sova utan att lyckas och får ångest igen.
hujedamig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0