rannsakan



redan natten mellan torsdag och fredag.
den tanken gör mig något lugnare än om det hade varit natten mellan måndag och tisdag.
jag har fått en del gjort denna veckan, fortfarande saker kvar som gör mig stressad. men det är det iofs alltid.
jag undrar ibland om folk förstår allt som snurrar i mitt huvud. det borde de inte göra, för det gör inte ens jag.
jag lovar mig själv om dagarna att reda ut det.
liksom göra en lista över det hela. och vad jag skall göra för att kunna plocka bort saker från listan.
jag tänker inte gå in i detalj i vad varje sak innebär men detta är vad jag har problem med:

döden - syster - farfar
jobbet - energi - stress
sömn - rutiner - ro
familj - mor - far - bror - tidigare familj
personer i min närhet
illamåendet - matvanorna - det jag är beroende av
pengar - företagandet - privatekonomin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0