coli

shit.
7 dagar utan snus idag.
inte en prilla, inte ett nikotintuggummi eller plåster. inte en cigg som tröst.
men herregud.
jag trodde att det var andra orsaker som gjorde att jag mådde som jag gjort de senaste dagarna. (jag märker nu att denna text kommer bli extremt förvirrande. må så va.)
jag har varit förvirrad, arg, sur, ledsen, ensam, liten, dum, fel. allt. i omgångar.
jag och min fina hade en liten, liten diskussion om broccoli. jag sa at jag inte tykcte om det och han sa att han intre trodde jag gett det en ärlig chans. (må så va också). broccolin alltså. vad tror ni händer?
jag blir sur. på riktigt. minns känslan. upprörd. sen ledsen.
hallå.
just då kändes det som om världen skulle falla ihop och försvinna under mina fötter. allt var så hemskt.
efter tio minuetr inser jag att världen inte alls försvinner, jag är okej och broccolin spelar ingen jävla roll alls.
jag kan tllochmed garva åt det.
sen är det lugnt igen. kul kul. tittar på tv.
efter en stund frågar han i snäll ton om jag är lite extra känslig idag.
och så var det kört igen. tårar.
hallå.

så vad ni än gör.
börja inte snusa. eller sluta inte. ni väljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0