monday monday

idag känns som måndag. eftersom måndag och tisdag blev spenderade på annan ort fyllda med möten. det är otroligt vad snabbt tiden går. jag vill stoppa den. stoppa världen. stoppa mig. stanna upp och andas ut. jag vet inte om det är några mediciner som ger mig bieffekter eller om det är så simpelt som enkel och vanlig ångest (i min klass) som gör att jag mår som jag mår. antagligen en fin kombo. ont gör det iallafall och jag vill inte mer. jag vill bara åka hem. alltid. hela tiden. sova. drömma. vakna, dricka juice och slaffsa omkring i hemmet med mjukiskläder. inte duscha, inte äta, inte nånting. bara bar vara. tiden räcker inte till. och inte jag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0