comment

hur kan en människa med att skriva så här:
"du kan blockera mig på facebook eller i riktiga livet, det spelar ingen roll längre nu. jag har vart med om tillräckligt med falskhet i mitt liv. nu ligger inte längre bollen hos mig..." (typ)

när denne person aktivt VALDE att utesluta mig ur min egen systers dödsannons.
när denne person aktivt VALDE att snacka skit om den nu döda systern och dessutom säga, citat: "jag räknar inte henne som min syster".
när denne person också blev bortvald som syster av den nu döda systern.
hur kan denne person VÄLJA bort mig ur hennes dödsannons? hur kan man med att göra något sådant? hur kan man bara med? hur fan tänker man då?
och sen snacka om falskhet och blockeringar på facebook?
att bollen ligger hos mig?
vilken jävla boll?
den bollen är fetborta. long fucking gone.
jag fick fan ingen passning. det var ett jävla skott. stolpe, ut. det var vad det var.
du har sumpat din chans för all jävla evighet.
och nej, förlåta ligger inte i min bana nu.
förlåta är fetborta för dig.
förlåt förtjänar bara äkta, fina, sanna människor, något som du tyvärr aldrig kommer bli.

 

så. en gång för alla.

nu får det vara bra.


Kommentarer
Postat av: ...

jag känner igen mig i det du skriver, allt jag vill göra är att sova. för när jag sover så finns inte ångesten. då finns ingenting bara jag och drömmarna. skiter i om det är bra drömmar eller hemska drömmar. för det är inte verklighet. för att min verklighet är hemsk, även om många skulle säga: vad klagar du för, du har det bra tänk på dom som har det värre i stället. men jag kan inte, jag orkar ingenting. men jag vill så mycket, gud jaaa jag vill så mycket. jag var tvungen att skriva av mig till någon som verkade förstå. jag hoppas att det är okej.

2009-10-07 @ 20:39:11
Postat av: wdmhfsb

alltid ok :)

2009-10-08 @ 15:05:47
URL: http://whydoesmyheartfeelsobad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0