go check on it

jag är trött på hur jag mår. på hur jag ser och känner saker.
jag vill inte att det skall vara så här. jag vill vara den där glada jag som ag alltid är.
som njuter av livet och tycker saker och ting kunde ha mindre jävla betydelse så ja kunde lägga krutet på det jag verkligen vill. som faktiskt betyder nåt och avgör saker och ting i världen.
jag vill släppa allt, sova, vakna, resa iväg och bara vara.
återkommande i mina små texter är det där..
bara vara.
känna efter och käna de saker som är äkta. som är på riktigt. som betyder nåt.
jag vill inte tycka synd om mig själv.
jag vill vara stor, stark, glad, livfull.

inte liten, ensam och liggandes i min säng som ett jävla paket hela dagarna.
iofs inte sant. men det känns så.

ta tag i det här nu!
lös det här!
se till att allt funkar och blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0