hopkok

jag har stannat hemma idag, trots att jag varit "ledig" i helgen. jag kunde helt enkelt inte förmå mig att ta mig till kontoret och se alla papper som jag måste gå igenom innan jag lyckas fixa alla de stora sakerna.
jag slogs precis av den skumma känslan av att faktiskt göra något som man tänkt sig.
jag blev nyss sugen på kaffe, men i vanliga fall hade jag inte fått tummen ur och gått ut i köket och bryggt nåt.
men idag gjorde jag det. bara sådär.
jag brukar inte funka så.
men nu har jag suttit här med schemaläggningen framför mig ett tag och kaffe behövdes. fått hjärnsläpp och kan inte tänka.
ännu ovanliagare är att jag får support med schemat från den person som är så mycket utomståede i ärendet som man kan bli. sånt har aldrig hönt tidigare. att någon ens intresserar sig. eller framförallt - orkar lyssna.  

dessutom. i helgen. -vi vann.
härlig känsla.
kom ihåg den nu. okej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0