kompass

jag borde inte dricka kaffe, det vet jag. jag mår ingebra av kaffe. jag blandar ihop koffeinkicken med ångesten och så slutar allt än mer pannkaka än i vanliga fall. men ibland är det så gott med kaffe. och ibland ger det mig en liten liten kick extra att jobba.
men det bli rju alltid såhär. jag sitter här och är stressad som fan och helt jävla omotiverad och bara uppstressad och koffeinkickad. sjukt jobbigt.
idag sa far en massa småsaker till mig gång på gång som borde göras.
jag sa bara "nej, stopp, sluta. jag har världens hög redan med saker att tänka på och saker att göra. jag orkar inte fler grejer, det blir ändå inte gjort, det enda som händer är att jag mår sämre". han förstod. det var skönt.
i helgen reser jag uppåt landet på möte, fest och mingel. egentligen innebär det mest bara stress för mig. det enda jag vill är att krama min fina. och bli kramad. försvinner in i en annan värld då. eller egentligen är det ingen annan värld. men det är ett skönt ställe rent sinnligt att vara på. där vill jag vara.

Kommentarer
Postat av: mamman

det med kaffe känner jag igen. är det samma med cigg. men vad lever man på när det är som värst. Jo -kaffe och cigg..

Vi är konstiga vi människor.. :/

2009-10-15 @ 08:52:47
URL: http://medandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0