by the way

..
så tycker jag att det är jätteroligt att ni hänger med mig.
jag vet inte varför.
jag skriver egentligen bara för mig själv.
men ändå blir jag glad när jag ser att ni är kvar. när ni skriver en liten rad. eftersom ni alltid är så snälla också. :)
mina inlägg det senaste har kanske inte framstått som så talande och djupa som de brukar vara.
det beror med största sannolikhet på att ångesten inte tar död på mig längre. inte på samma sätt.
jag är lite annorlunda nu. det känns lite annorlunda.
jag har stöd och närhet nu. saker som jag knappt trodde fanns för en stund sedan.
på ett sätt saknar jag att tömma ut mig själv på känslor i text. men vad skall jag göra när det bara inte går?
det kommer en annan dag. nu har jag inte ens tid att börja på det.

oavsett, så är ni fina människor någonting som gör mig glad. om så bara lite, så ändå.
tack för att ni läser mina ord.

Kommentarer
Postat av: jag

Vi är säkert fler oxå -som läser utan att kommentera.. Här är jag.

Så skönt att det ser ljusare ut för dig nu. :)

2009-09-02 @ 19:06:08
URL: http://medandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0