intressant

det är intressant att se hur läsarsiffrorna fullkomligt rasar när mina små texter handlar om att jag mår bättre.
är det så att man frotterar sig i andras sörja? Eller är det så att man vill ha koll på den som är ledsen för att sedan övergå i lugn när denne mår bättre?
oavsett mår jag bättre. och inget annat spelar egentligen så stor roll då.
igår fick denna flickan blommor.
jag blev chockskadad och mörkrädd och överlycklig.
är det inte fantastiskt så säg?
är det inte otroligt?
är det inte helt sjukt?
är det inte bra?

jag ler. bara en sån sak.

förresten. en flicka fann min blogg. och jag fann så hennes.
tjelsi.
hon är länkad här på bloggen. titta in där om ni vill. bra tös. det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0