oh

idag har jag haft två möten.
det första var på banken.
privatrådgivning.
drog ner på sparandet eftersom jag ändå inte har råd att spara så mycket.
placerade i andra fonder, flyttade från en fond till en försäkring.
damn, va vuxet det var. och hur mycket av det hela som jag faktiskt förstod mig på går ju att diskutera.

sen hade jag en rundvandring och info med några karlar här på jobbet.
det gick bra, det också.

dessutom fick jag en inbjudan till en biokväll från en leverantör. trevligt.

och för övrigt. igår släppte det lite. det där som gnagt och varit jobbigt.
som jag inte kunnat sätta fingret på, men ändå vetat. snarar einte kunnat förklara.
jag vet inte om det var snuset eller bara helt brutal ärlighet mot mig själv som gjorde det.
kändes så avslappnat och.. bra.
nu vill jag stanna i den verkligheten. inte må dåligt över att jag blivit fuckad i huvet mer.
låt mig få stanna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0