utslagen

idag känns som en underlig dag.
det blåser utav bara helvete där ute. så det dånar.
jag låter fönstrena vara öppna ändå. jag gillar väder och vind.
jag gillar att höra regnet och vinden och sommarnätterna.

jag hostar. och halsen gör ont. näsan är täppt och snörvlig och jag är så jävla, jävla trött.
jag sover hela natten men kan ändå inte gå upp på morgonen. inte ens på förmiddagen, som passerar i detta nu.
jag vill bara sova bort alltihop.
jag har tvingat i min frukost och det tyckte magen var lagom intressant. den verkar undra vad fan jag gjorde så för.

det är fredag idag. vilket betyder att det är helg.
vilket för min del inte betyder någon större skillnad mot resten av veckan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0