av ondo

jag fick sån sjuk ångestattack precis, att jag inte visste ut eller in.
tappade andan och fick ont i själen igen.
fanns ingen direkt orsak som jag kunde se, så jag fick en flipp och bokade en spontan tid hos en spådam.
jag har ingen aning om vad hon kan utläsa. jag vet inte ens om jag tror på sånt här.
men nånstans är man rädd för att man får höra saker man inte vill höra.
nu vet hon redan att jag fått ångest antaglgen eftersom jag ville ha tid när som helst.
men jag vet ju inte själv varför jag mår så här.
oavsett skall det bli jävligt intressant. en gång i livet skall man ju göra nåt sånt också.

nu ska jag ge min själ lite rast och ge den en kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0