config

gah!
det var så längesen jag skrev av mig så jag vet knappt vart jag ska börja. inte för att jag har nåt specifikt att berätta eller skriva av mig om, men jag vill bli av med orden som mullrar i min hjärna och i mitt hjärta.
men jag vet inte ens vad det är för ord.
jag försöker tänka mycket på det som är vackert.
på det som inte gör ont. på det som skänker mitt liv lite glädje för en stund.
han gör det. och mina vänner gör det. mina få men ack så naggande goda vänner.
solen gör det.
jag tänker mycket på hur fel mycket är. på hur jag skulle kunna rätta till saker. göra det lite bättre.
men jag kan inte råda över vissa ting. situationer som blir ändå.
jag förstår inte varför inte alla vill att världen skall vara en bra plats att vistas på.
jag undrar mycket över det. hur man kan vara så arg och elak och bitter och ond som många är.

det får nog räcka så, så länge.
ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0