Tydligen

Detta var vad spåtanten hade att säga om mig: Jag kommer lyckas bra på jobbet. Jag har fyra syskon. Min bror mår dåligt, han är känslig, jag behöver hjälpa honom. Jag blev inlåst nånstans när jag var liten och därför drabbad jag av panikattacker i vuxen ålder. Min pojkvän är en bra man till skillnad från de tidigare, jag ska inte straffa honom för att andra varit svin. Någon äldre kommer gå bort inom ett år, men det gör inget för personen har levt ett rikt och fullt liv. Jag har haft två svåra år. Jag kan bli besatt. När jag blir arg blir jag väldigt arg. En yngre kille är kär i mig. Jag väntar på ett brev eller samtal och det kanske inte blir med det svar jag vill. Jag har projekt på jobbet, något med vatten. Min syster kommer vara med i tv. Jag tror jag haft en bra uppväxt men det har jag inte. Jag måste sluta titta bakåt och titta framåt. Det var typ det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0